Korduvad küsimused

Kuidas ma saan kaupa tellida?
Internetis, automaatse tellimissüsteemi kaudu või saates tellimuse e-posti
aadressile pood@domire.ee

Miks ei saa kauba eest tasuda pangalingi vahendusel?
Me püüame hoida kaupade hinnad Teie jaoks võimalikult madalad. Seetõttu pole ka
pangalinke ega krediitkaardiga maksmise võimalust.

Kuidas ma saan kauba eest tasuda?
Kui Te tellite e-poest, siis vormistab tellimissüsteem arve automaatselt ja saadab selle
Teie e-posti aadressile. Kui Te tellite e-posti teel, siis saadab Teile arve meie
töötaja.

Millal kaup välja saadetakse?
Kaup saadetakse välja järgneval neljapäeval pärast tellimuse eest tasumist.

Kuidas kaup minuni toimetatakse?

Kaup toimetatakse teieni Omniva kulleriga.

Mida sisaldab paki saatmise tasu?

Pakendamist, kindlustamist ja kliendini toimetamist.

Kas ma saan kaubale ise järgi tulla?
Jah, saate. Vajalik eelnevalt meiega aeg kokku leppida.

Ma soovin tellimuse tühistada. Mida ma tegema pean?
Ostjal on õigus iseseisvalt tühistada maksmata või kohaletoimetamata tellimus, saates
vastavasisulise teate e-posti aadressile pood@domire.ee. Tellimus tühistatakse
automaatselt maksetähtaja möödumisel: eraisikutel pärast 2. tööpäeva ja juriidilistele
isikutel pärast 5. tööpäeva.

Kui mulle kaup ei sobi, kas ma saan selle tagastada?
Jah, saate küll. Tutvuge tingimustega siin.

Kas kaubale kehtib garantii?
Kõigil ehetel on garantii 2 aastat, välja arvatud juhul kui see on kauba kirjelduses teisiti
märgitud. Garantii alla ei kuulu ehete vale käsitlemise tõttu või normaalse kulumisega
tekkinud kahjustused.